Posebno skrb posvečamo nadarjenim dijakom, ki se udeležujejo različnih tekmovanj in natečajev.
Gimnazijci s pomočjo razrednikov v štirih letih izdelajo karierno mapo, ki jo izpolnijo s svojimi izobraževalnimi in kariernimi cilji ter z dosežki.
Ponudimo jim priložnost, da se izkažejo pri organizaciji in vodenju različnih prireditev (Dan gimnazije, Dobrodelni večer, Proslava pred dnevom samostojnosti in enotnosti, Proslava pred kulturnim praznikom, Informativni dan, Pozdrav pomladi, Zaključne slovesnosti ob podelitvi spričeval), delovanju šolske dijaške skupnosti, izdajanju dveh šolskih glasil ter razvijanju in ohranjanju šolskih običajev.
PRIPRAVA NA IZBRANI ŠTUDIJ
Večina predmetov ima za podporo pouku organizirane e-učilnice v Teams okolju. Medpredmetno povezovanje, ki ga vsak učitelj izvede vsaj 1x letno, dijakom omogoča povezovanje različnih znanj.
Delo v skupinah in reševanje problemov, kot metodike poučevanja, ki se je poslužujejo učitelji, poleg pridobitve kakovostnega znanja gimnazijce nauči uspešnega sodelovanja v skupini.
Kot pripravo na študij pri pouku in DOVID razvijamo vse kompetence, ki se kot prioriteta pojavljajo v evropskem izobraževalnem prostoru: sporazumevanje v maternem jeziku, sporazumevanje v tujem jeziku, matematična kompetenca, učenje učenja, socialne in državljanske kompetence, samoiniciativnost in podjetnost, kulturna zavest in izražanje ter trajnostne kompetence.
MEDNARODNO SODELOVANJE
Gimnazijci so vključeni v projekte mednarodnega sodelovanja Erasmus+, The Living Rainforest, EPAS, MEPI …, kjer spoznavajo evropske vrstnike.
Sodelujemo s Slovenci v Zamejstvu.
Vsako leto gimnazijci sodelujejo tudi pri organizaciji izbirnih ekskurzij v tujino.
PESTER NABOR IZBIRNIH VSEBIN
Dijaki se skupaj z razrednikom udeležujejo večdnevnih taborov, na katerih poleg veščin med seboj stkejo globlje vezi.
Nabor športnih in kulturnih dni ter ekskurzij po Sloveniji je raznolik.
Na šoli deluje tudi nekaj krožkov.
LABORATORIJSKO IN TERENSKO DELO
Pri naravoslovnih predmetih, laboratorijskih vajah in na ekskurzijah razvijamo spretnosti in veščine, ki so potrebne za samostojno in skupinsko raziskovalno delo.
Okolica šole s svojimi raznovrstnimi možnostmi predstavlja teren za učenje na podlagi izkušenj in raziskovanja (šolski ribnik, akvaponika, travniški in gozdni ekosistemi).
VKLJUČEVANJE KLJUČNIH KOMPETENC 21. STOLETJA V VSAKODNEVNO UČENJE – TRAJNOSTNA KOMPETENCA
Sporazumevanje v maternem jeziku, sporazumevanje v tujih jezikih, matematična kompetenca in osnovne kompetence v znanosti in tehnologiji, digitalna pismenost, učenje učenja, socialne in državljanske kompetence, samoiniciativnost in podjetnost ter kulturna zavest in izražanje, predvidevanje in načrtovanje so kompetence, ki jih učitelji redno vključujejo v pouk.
PROJEKTNO IN RAZISKOVALNO DELO TER VKLJUČEVANJE V REALNE ŽIVLJENJSKE SITUACIJE
Spodbujamo projektno in raziskovalno razvojno delo v povezavi z možnostmi v okviru našega centra in mednarodnega prostora, v katerem delujemo.