Back

Persona

Persona

Celotno ime: PERSONA – Development of a Hybrid Human-AI personalised Learning path for VET for innovation in agriculture

Program: ERASMUS+ Alliances for Education and Enterprises

Št. projekta: 101140019

Trajanje: 1. 2. 2024 – 31. 1. 2026

Vrednost: 1.249.662 €

Vodilni partner: BC Naklo

Ostali partnerji: OnP, UNIPG, CESAR, COAG, UCD, INPRO, ASZ, CARDET, EVTA

Kontakt koordinatorja: Tibor Brvar – tibor.brvar@bc-naklo.si

O projektu

Razvoj hibridne AI-učne poti za
poklicno izobraževanje v inovativnem kmetijstvu

Projekt PERSONA si prizadeva podpreti razvoj ukrepov in programov, potrebnih za razvoj človeškega kapitala, ki je potreben za izboljšanje produktivnosti, sprejemanje novih procesov in tehnologij, izboljšanje finančnega načrtovanja in zmožnosti poslovnega razvoja, inovacij v izdelkih in raziskav, dosego okoljske učinkovitosti in trajnosti, trženja ter razvoja trgov. Na ravni proizvajalcev projekt stremi k podpori razvoja stalnega in vseživljenjskega izobraževanja, usposabljanja ter programov prenosa znanja, da bi zagotovil, da imajo kmetje orodja in veščine, potrebne za razvoj svojih podjetij, maksimiziranje dobička in izkoriščanje virov na produktiven, a trajnosten način. To bo zahtevalo podporo kmetom pri integraciji najnovejših tehnologij in procesov v njihovo vsakodnevno poslovanje. Tako se projekt osredotoča na izkoriščanje zmogljivosti izobraževalnih institucij pri razvoju veščin evropskega agro-živilskega sektorja.

Cilji

Inovirati učne procese, izdelke in storitve, ki jih ponuja kmetijsko poklicno izobraževanje in usposabljanje (TVET), da bi zgradili in podprli vključujoč in povezan sistem poklicnega izobraževanja in usposabljanja, ki prispeva k inovacijam.

Izboljšati sposobnost kmetijskega poklicnega izobraževanja in usposabljanja (TVET) za zagotavljanje prečnih in tehničnih veščin za inovacije.

Izboljšati kmetijsko poklicno izobraževanje in usposabljanje (TVET) ter vključiti inovacije v institucionalne strategije, tudi z uporabo novih digitalnih tehnologij.

Okrepiti odnose med kmetijskim poklicnim izobraževanjem in usposabljanjem (TVET) ter drugimi akterji AKIS na evropski ravni.

Obravnavane potrebe

Odgovor na izzive v izobraževanju o upravljanju inovacij za ponudnike kmetijskega poklicnega izobraževanja in usposabljanja (TVET)

Usposabljanje vodilnih inovatorjev v agroživilstvu, ki lahko spodbujajo inovacije v industriji, podpirajo nove poslovne pobude in promovirajo pozitivne spremembe v dobavni verigi, je bistvenega pomena. Ti napori so usmerjeni v povečanje vrednosti specializiranih in visokokakovostnih pridelkov ter podporo prehodu na trajnostne agroživilske proizvodne sisteme.

Investiranje v nove tehnologije za ponudnike kmetijskega poklicnega izobraževanja in usposabljanja (TVET)

Izobraževanje na daljavo je med pandemijo COVID-19 omogočilo določeno kontinuiteto v izobraževanju, vendar so programi poklicnega in strokovnega izobraževanja in usposabljanja (TVET) bili posebej prizadeti. Za razliko od splošnih akademskih programov se TVET močno zanaša na praktično in delo na delovnem mestu, kar je bilo omejeno zaradi socialne distanciranja in zaprtja podjetij. Zato je vlaganje v nove TVET tehnologije ključnega pomena, saj lahko inovativne tehnologije povečajo učinkovitost in odpornost TVET sistemov.

Krepitev politik AKIS v državah članicah EU in regijah

 

Čeprav je EIP-AGRI aktiviral akterje AKIS in povečal zavedanje o interaktivni inovaciji, še vedno ostaja izziv vzpostavitev bolj strukturiranega AKIS v državah in regijah.

Medtem ko se načrti sistema AKIS razlikujejo po državah in še vedno razvijajo, so vlade zavezane napredovanju proti bolj integriranemu modelu.

Rezultati projekta

Skip to content