Back

KAKOVOST

 

 

Certifikat ISO 9001 Družini prijazno podjetje | Družbeno odgovorno podjetje |  Navodila za ločeno zbiranje odpadkov | Oddaja mnenj, pohval in pritožb v zvezi s poslovanjem podjetja na področju družbene odgovornosti 

 

Strahinj, 21. 2. 2024

Politika kakovosti in ravnanja z okoljem

Politika kakovosti in ravnanja z okoljem vključuje vizijo, poslanstvo in vrednote BC Naklo, navedene v točki 4.1 tega poslovnika. Na tej osnovi gradimo konkurenčnost in poslovno uspešnost centra ter zakonitost delovanja. Politiko kakovosti in ravnanja z okoljem razumemo kot način delovanja za nadaljnji razvoj centra.

Vodstvo centra uporablja politiko kot način vodenja v smeri stalnega izboljševanja, uresničujejo pa jo vsi zaposleni. Vsak posameznik je odgovoren za kakovost in ravnanje z okoljem pri svojem delu, s čimer prispeva k rezultatom in poslovni uspešnosti centra.

Izboljšave sistema vodenja udejanjamo tudi z analiziranjem zunanjih in notranjih dejavnikov, pravočasnim prepoznavanjem tveganj, priložnosti ter izvajanjem ukrepov za njihovo obvladovanje. Z izvajanjem ukrepov odpravljamo vzroke neskladnosti, ki se pojavijo v sistemu vodenja. Stalno razvijamo in dopolnjujemo vzpostavljen sistem kazalnikov učinkovitosti in uspešnosti.

Redno spremljamo kako nas dojemajo dijaki, študenti, drugi udeleženci učnih programov ter drugi deležniki. Z rednim letnim anketiranjem ugotavljamo zadovoljstvo uporabnikov naših storitev. Z ocenjevanjem dobljenih rezultatov dobivamo pomembne informacije o učinkovitosti sistema vodenja. Informacije so pomembne za nadaljnje načrtovanje sprememb in izboljšav našega dela.

 

Pri definiranju politike kakovosti in ravnanja z okoljem upoštevamo naslednje:

  • da je skladna z vizijo in s poslanstvom,
  • da je razumljiva vsem zaposlenim,
  • pomaga pri promoviranju,
  • podaja zahteve za nenehna izboljševanja zadovoljstva odjemalcev in ostalih zainteresiranih.

 

Cilji politike so:

  • zadovoljne stranke in drugi deležniki,
  • zadovoljni zaposleni, osebni razvoj, pripadnost kolektivu, spremljanje delovnega okolja, možnost dajanja koristnih predlogov, vzpostaviti sistem pohval …,
  • poslovna uspešnost,
  • učinkovito in zakonito delovanje.

 

Vodstvo BC NAKLO na področju ravnanja z okoljem zagotavlja:

  • Potrebne vire, ki so potrebni, da se redno izvajajo ustrezni postopki na področju ravnanja z okoljem,
  • stalno izboljševanje na področju okolja s postavljanjem okoljskih ciljev in izvajanjem programov za njihovo realizacijo,
  • izvajanje procesov na način, da se da čim večji poudarek na preprečevanju morebitnega onesnaženja okolja,
  • vključevanje okoljskih in energetskih vidikov v čim zgodnejše faze razvojnih in drugih investicijskih projektov,
  • sprotno spremljanje zakonodajnih in drugih zahtev na področju okolja ter pravočasno ukrepanje za njihovo realizacijo,
  • vključevanje v sistem ravnanja z okoljem vseh zaposlenih in drugih zunanjih sodelavcev, ki so vključeni v izvajanje projektov.

Zgoraj zapisane zaveze so osnova Okoljske politike BC NAKLO.

Najvišje vodstvo zagotavlja, da je politika učinkovito izražena in uspešno predstavljena vsem zaposlenim. Zaposlenim predstavimo konkretne cilje kakovosti in ravnanja z okoljem, ki izhajajo iz sprejete politike.

Vsebino politike kakovosti in ravnanja z okoljem preverjamo na vodstvenih pregledih.

Certifikat ISO 14001

ISO 14001

ISO_14001

Politika kakovosti ravnanja z okoljem

politika_kakovosti_ravnanja_z_okoljem_marec_2019_spletna_stran_cistopis

ENG: Policy of quality and environment treatment

Policy_of_quality_and_environment_treatment

Komisija za kakovost zavoda

komisija_za_kakovost_zavoda_18_3_2021

Skip to content