
SPOZNAVNI TABOR 1. L
V torek 16. 9. smo se z razredom 1. L odpravili zgodaj zjutraj na spoznavni tabor. Z avtobusom smo se vozili slabo uro do koče Dom Pristava, nad Jesenicami. Po urniku smo se nato odpravili na krajši pohod do Španovega vrha. Vendar pa nam vreme ni bilo naklonjeno, saj je večino časa padal dež in smo bili premočeni. Ko smo prišli s pohoda, nas je čakalo odlično in obilno kosilo. Še isti dan smo si izžrebali skritega prijatelja in peli pesmi ob spremljavi kitare. S seboj smo imeli tudi vsak svoj predmet, ki naj nas bi predstavljal. Tako smo se bolje spoznali med seboj. Imeli smo tudi nekaj prostega časa, ki smo ga izkoristili za druženje in spoznavanje drug drugega. Naslednje jutro smo se zbudili ob 7.00 in smo šli na krajši sprehod. Ko smo se vrnili h koči, smo malo potelovadili in se raztegnili – v pozdrav jutru. Ko smo zavohali slasten vonj po sveže zapečenih palačinkah, smo vedeli da se bo treba izboriti zanje, zato smo odhiteli do jedilnice. Po zajtrku smo spakirali stvari in se zbrali pred kočo, kjer smo si zaupali svojega skrivnega prijatelja. Nato smo skupaj sestavili razredna pravila, ki se jih bomo držali skozi celo šolsko leto. Tako se je naš spoznavni tabor z obilo nepozabnih spominov, zaključil. Lepo je bilo.
Lep pozdrav,
Lia Arh, 1. L, gimnazija BC Naklo
SPOZNAVNI TABOR 1. M
Spoznavni tabor je potekal v Domu Pristava na sončni strani Karavank. Gorska okolica in svež zrak sta nam omogočila, da je bilo počutje fantastično. Najprej smo pretegnili svoje mišice in se povzpeli na Španov in Črni vrh. Tam smo se s pomočjo kompasa in planinskih zemljevidov orientirali. Naučili smo se, kaj je azimut, nato pa smo z njegovo pomočjo našli skriti zaklad, ki je del mednarodne igre »geocaching« ali »lov za zakladom«. Vsak je izžrebal skritega prijatelja, kateremu smo v naslednjih dveh dnevih poskušali dati nekaj več pozornosti. Eni so bili tu zelo izvirni, drugi pa še nekoliko nespretni. Trije profesorji, ki so nas spremljali, so za nas organizirali veliko spoznavnih iger, tako smo si hitro zapolnili naša imena in se med seboj povezali. Sošolec je na tabor prinesel harmoniko, zato smo zvečer tudi peli in plesali. Nazadnje smo si ogledali film Čudo, ki nam je sporočil, da drugačnost ni slabost.
Drugi dan je bil deževen, zato smo ga preživeli večinoma znotraj. Spoznali smo pomen karierne mape in vsak je izdelal lastno naslovnico ter zapisal svoja močna področja. Ogledali smo si tudi film »Butterfly circus«. Predlagam, da si ga tudi vi ogledate. Pri kosilu smo se tako dobro počutili, da smo kar sami od sebe zapeli nekaj pesmi. Pri tem smo se dobro nasmejali in se zabavali. Zadnja je aktivnost je bila postavitev razrednih pravil. Določili smo jih sedem. Z njihovo pomočjo bomo lažje prebrodili prvi letnik in se v razredu dobro razumeli.
Dijaki in dijakinje 1. M gimnazije BC Naklo
