Back

OTROŠTVO PODAJA ROKO MODROSTI

V okviru projekta Otroštvo podaja roko modrost so naši dijaki pripravili vrsto dejavnosti za starejše osebe v domačem okolju in v domu za starejše. Cilj je bil povezati mlajšo generacijo s starejšimi, spodbujati medgeneracijsko sodelovanje ter prispevati k boljšemu počutju starejših občanov. Dijaki so se aktivno vključili v različne dejavnosti, ki so bile zasnovane tako, da so starejšim prinesle veselje in koristne izkušnje. Udeležba v projektu je imela tudi pozitiven vpliv na dijake. Skozi interakcijo s starejšimi so razvijali empatijo ter razumevanje njihovih potreb in izzivov, izboljšali so svoje komunikacijske veščine ter sposobnost dela v skupini in vzpostavili nove ter učvrstili stare prijateljske odnose znotraj skupnosti. 

Razredi skupaj z razredniki so se odločali po svoje, kako in kaj bodo prispevali k projektu. Tako, da smo zabeležili različne aktivnosti.  

Največ je bilo obiskov starejših v domovih za ostarele. Dijaki iz programa pek so pekli pekovsko pecivo, hortikulturni tehniki in cvetličarji so pletli in izdelovali venčke z njimi, dijaki programa mesar in kmetijski tehnik pa so poskrbeli za glasbene nastope z igranjem harmonike in petjem. Dijaki so jim brali pesmi in zgodbe ter jim podarili lično narejene božično novoletne voščilnice. 

Celoten proces sodelovanja v projektu smo povezali z vrednotami, ki jih UNESCO opredeljuje skozi štiri stebre izobraževanja. Dijaki so se naučili deliti odgovornosti, razvijali delovne navade in pokazali, kako pomembno je sodelovanje za dosego skupnih ciljev. Sodelovanje je spodbujalo medsebojno povezanost in zavedanje, da s skupnimi močmi lahko dosežemo veliko. Razvijali so vrednote, kot so spoštovanje, empatija in medsebojna pomoč. Spoznali so, kako pomembno je pomagati drugim, in občutili zadovoljstvo ob tem, da so prispevali k izboljšanju počutja sočloveka. S tem so krepili občutek odgovornosti, samozavesti in solidarnosti. 

Projekt je uspešno povezal mlajšo generacijo s starejšo ter prispeval k medgeneracijskemu sodelovanju in razumevanju. Dejavnosti, ki so jih izvedli naši dijaki, niso le obogatile življenja starejših oseb, temveč tudi prispevale k osebnemu razvoju dijakov. Takšni projekti igrajo ključno vlogo pri oblikovanju empatije in socialne odgovornosti med mladimi ter izboljšanju kakovosti življenja starejših članov naše skupnosti. 

Skip to content