Back
Digiagri

Digi agri

Didaktično-digitalno orodje za usposabljanje iz praktičnih vsebin

Celotno ime: DIGIAGRI – Didactic-Digital Tools for the Practical Contents Training 

(Didaktično-digitalno orodje za usposabljanje iz praktičnih vsebin)

Program: Erasmus+ KA220HED

Št. projekta: 2021-1-SI01-KA220-HED-000035825

Trajanje: 1.02.2022 – 31.07.2024

Vrednost: 278.214 €

Vodilni partner: BC Naklo

Ostali partnerji: EFA Glaicia- Federacion EFA Galicia (ES), Institut za poljoprivredu i turizam (HR), 

Mediainteractive Franc Dolenc s. p. (SI)

 Kontakt koordinatorja: Milena Maček Jerala – milena.jerala@bc-naklo.si

 

Namen in cilji projekta:

 Nadgraditi pedagoška in digitalna znanja, spretnosti in kompetence predavateljev praktičnega pouka in jih usposobiti za ustrezno pedagoško izvedbo primernih učnih situacij praktičnih vsebin pri poučevanju na daljavo tako, da bo le-ta enako učinkovita in po kvaliteti primerljiva s klasično izvedbo. Pospeševati neformalna, strokovna izobraževanja na daljavo za predavatelje, ki bodo dostopna kjerkoli in kadarkoli. Omogočiti izvedbo pouka na daljavo za vse študente, vključno s študenti z učnimi težavami iz socialno ogroženih skupin. Povečati prilagodljivost praktičnega pouka in ga uspešno vključiti v poučevanje na daljavo, v t. i. hibridni način izvajanja pouka ali ga uporabiti za čas nadomeščanja učitelja. Zagotoviti trajnost in omogočiti uporabo rezultatov projekta drugim zainteresiranim javnostim – odrasli, vključeni v vseživljenjsko izobraževanje, ranljive skupine.

Projekt DIGIAGRI prispeva k popestritvi pedagoške stroke, s prosto dostopnimi gradivi za gojenje rastlin pa spodbuja samozadostno preskrbo s hrano, vseživljenjsko učenje, medgeneracijsko povezovanje in zdrav način življenja.

Primarna ciljna skupina projekta so mentorji praktičnega usposabljanja ter mentorji/skrbniki ranljivih skupin,

sekundarna pa predavatelji, vodstva šol, politični odločevalci, delodajalci. 

Posredna ciljna skupina oz. končni uporabniki kompetenc projekta so študenti pri praktičnem pouku (samostojni študij), ranljive skupine in odrasli, vključeni v vseživljenjsko izobraževanje.

Digiagri

Rezultati projekta

Med izvajanjem projekta bodo nastala številna e-gradiva in spletni priročnik v interaktivni obliki. Analizirali bodo obstoječa orodja in aplikacije kompetenčnih modelov na področju terciarnega izobraževanja v e-izobraževanju ter vključili študije primerov. Pripravljene bodo vzorčne e-učne priprave ter usposabljanje za mentorje.

Nastala bo nova predloga učnega načrta spletnega usposabljanja »e-poučevanja praktičnega pouka in priprava strokovnih navodil« za področje kmetijstva oz. vrtnarstva (e-gradiva za pridelovanje paradižnika, paprike in vinske trte). Aplikacija za samostojno učenje (deloma v slovenščini, deloma v angleščini) bo interaktivna, omogočala bo doseganje različnih taksonomskih stopenj in socialno učenje, opremljena bo z navodili in takojšnjimi povratnimi informacijami. Naloge so predvidene na treh ravneh: 1. reprodukcija teorije v obliki kvizov; 2. računske naloge; 3. praktično delo (doma izvedeni poskusi, nalaganje fotografij in videoposnetkov, kritično vrednotenje, komentarji).

Nekatera gradiva bodo dostopna tudi v obliki t. i. lahkega branja za ranljive skupine. Tak koncept je primeren za študente z učnimi težavami, pa tudi za študente, ki prihajajo iz bolj oddaljenih krajev in tiste, ki prihajajo iz socialno šibkejših okolij, kar je dobrodošlo tudi z vidika inkluzije.

Učinki projekta

Projekt ima dober potencial, tako v času trajanju kot dolgoročno, ustvariti pozitivne učinke na različne udeležence in sodelujoče organizacije. Izboljšuje institucionalne sposobnosti in vpetost v mednarodni prostor vseh vključenih partnerjev, predvsem novincev v projektu. Dober je učinek na mentorje praktičnega izobraževanje in končne uporabnike (študente) ter izkazuje potencial prenosa projekta na druge sorodne organizacije.

Projektni rezultati bodo dobrodošla popestritev ne samo za pedagoško stroko, temveč tudi za ostalo zainteresirano javnost (npr. za vrtičkarje), ker bodo navodila za vzgojo rastlin prosto dostopna.

S takim pristopom projektni partnerji prispevajo k spodbujanju samozadostne preskrbe s hrano in k vseživljenjskemu učenju, medgeneracijskemu povezovanju ter zdravemu načinu življenja.

Projekt združuje kar tri prečne prioritete programa Erasmus+ in izkazuje dober potencial za razširjanje in prenos projektnih rezultatov tudi na druga področja izobraževanja in usposabljanja.

Zloženka projekta DIGIAGRI

Skip to content